Wat is vereist?
- Mbo-niveau 4 werk- en denkniveau richting Bedrijfsadministratie met minimaal 5 jaar ervaring OF hbo werk- en denkniveau, richting Bedrijfseconomie of Accountancy met minimaal 2 jaar ervaring
- Kennis van AFAS ERP Software of bereid hierin te investeren
- Kennis van Office 365
- Analytisch denkvermogen en een cijfermatig inzicht
- Heeft een goed aanpassingsvermogen en kan goed samenwerken
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Probleemoplossend, accuraat, wendbaar en commercieel ingesteld
Wat krijg je?
- €2.085 - €4.170 p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 40-urige werkweek
- 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
- Trainings- en opleidingsmogelijkheden
- Laptop, telefoon en pensioenregeling
- Brutovergoeding van €60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 20% Overige administratieve werkzaamheden uitvoeren
- 20% Financieel-administratieve werkzaamheden uitvoeren
- 20% Salarisadministratie uitvoeren
- 10% Intern overleg
- 20% AFAS beheren en hierover vragen beantwoorden
- 10% Managementrapportages opstellen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Junior Controller bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor de volledige uitvoering van de financiële administratie voor de TriaCon bedrijven en deelnemingen (w.o. TriaCon Zuid & Docenten Trainers Collectief B.V.). Je beheert en bewaakt de crediteuren en debiteuren, bereidt de BTW- en VPB-aangiftes voor en stelt financiële rapportages op. Ook ben je verantwoordelijk voor het jaarwerk van alle BV's in samenwerking met de Accountant. Verder zorg je voor de goedkeuring en verwerking van alle betalingen en laat je de subadministraties op de financiële administratie aansluiten.
Je houdt je daarnaast bezig met het controleren en verwerken van inkomende en uitgaande facturen, het inboeken van bankmutaties en creditcardtransacties en het beheren van de salarisadministratie in nauwe samenwerking met HR. Ook zorg je voor meer algemene administratieve taken, zoals het beheer van de mailbox en de verzekeringen van de organisatie.
Een ander belangrijk onderdeel van je werk is het beheer van de AFAS-applicatie. Dit houdt in dat je zorgt voor het beheer en de aanpassing van managementrapportages en financiële analyses. Ook ben je betrokken bij het verbeteren van financiële processen. Je geeft nieuwe collega's uitleg over AFAS en zorgt dat het systeem optimaal functioneert.
Als je enthousiast wordt van een combinatie van cijfers en ICT, graag servicegericht te werk gaat en je het niet erg vindt om ad-hoc vraagstukken op te pakken, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je jouw administratie volledig bijgewerkt en tijd over om zowel managementvragen te beantwoorden als nieuwe collega's te introduceren in het gebruik van AFAS.
Op een minder leuke werkdag word je geconfronteerd met een storing of onverwachte conversie in AFAS, wat leidt tot een stroom van vragen die opgelost moeten worden. Hierdoor blijven je reguliere werkzaamheden liggen.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Overleg met leidinggevende
- Financieel-administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Ad-hoc vragen beantwoorden
- AFAS beheren
-
- Lunch
- Storing in AFAS oplossen
- Overige administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Managementrapportages opstellen
- Financieel-administratieve werkzaamheden uitvoeren
-
- Lunch
- Ad-hoc vragen beantwoorden
- Overige administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Salarisadministratie uitvoeren
-
- Lunch
- Vragen van collega's over AFAS beantwoorden
- Financieel-administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Overleg met collega
- Overleg met collega
- Financieel-administratieve werkzaamheden uitvoeren
-
- Lunch
- Kennissessie bijwonen
- Overige administratieve werkzaamheden uitvoeren
- AFAS beheren
- Ad- hoc vragen beantwoorden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.
Werken bij TriaCon
TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
• Bouw & Vastgoed
• Duurzaamheid & Onderzoek
• Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
• Beheer & Onderhoud
• Opleiding en training
Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.
- Hoofdkantoor in Zwolle en Rosmalen
- 37 medewerkers
- 30% / 70%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Representatief
- Hybride werken is mogelijk