Wat is vereist?
- Mbo werk- en denkniveau
- 3 jaar werkervaring op het gebied van planning en werkvoorbereiding
- Bouwkundige ervaring is een pre
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je kunt goed actief meedenken over procesverbeteringen
Wat krijg je?
- €1.980 - €4.170 bruto p/m op basis van 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 24-urige werkweek, met de mogelijkheid om uit te breiden naar 32 uur
- 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
- Trainings- en opleidingsmogelijkheden
- Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
- Laptop, telefoon en pensioenregeling
- Brutovergoeding van €60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
Wat doe je?
- 40% Planning maken
- 30% Werk voorbereiden
- 15% Administratie verwerken
- 15% Intern overleg
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marit Weijers
HR-Adviseur
Vacature
Als Werkvoorbereider binnen milieu draag je bij aan het optimaal inrichten en bijhouden van het onderzoeksproces. In deze functie werk je aan onderzoeken naar lekkage, vocht en schimmelproblematiek in en om de woningen van onze opdrachtgevers — actuele problemen die voor veel overlast zorgen. Wij helpen onze opdrachtgevers door de oorzaak in kaart te brengen en adviseren over passende oplossingen.
Jij zorgt ervoor dat alle projectaspecten goed zijn afgestemd en tijdig worden ingepland, van werkvoorbereiding en onderzoek tot aan de oplevering. Naast de planning regel je onder andere vergunningsaanvragen voor hoogwerkers bij de gemeente, zorg je voor de benodigde materialen en gereedschappen en vraag je technische documenten tijdig op. Daarnaast stel je projectdossiers samen, zodat je collega’s goed voorbereid op pad kunnen en de opdrachtgever het probleem zo snel mogelijk kan oplossen.
Je werkt nauw samen met de projectleider en onderhoudt contact met verschillende betrokkenen, zoals bewoners, opzichters en aannemers. Jij houdt de planning nauwgezet bij, zorgt voor een overzichtelijke agenda van afspraken en bereidt rapportages en documenten tijdig voor en archiveert deze.
Omdat jij een centrale rol vervult binnen deze dienst, krijg je de ruimte om processen optimaal in te richten. Uiteraard werk je hierin nauw samen met het team. Ook ondersteun je bij het opstellen van offertes en het bewaken van de voortgang.
Je komt te werken in een team van een projectleider en vijf adviseurs, waar samenwerking en kennisdeling centraal staan. In deze werkomgeving krijg je de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen en bij te dragen aan innovatieve oplossingen voor milieuvraagstukken.
Als je het leuk vindt om projecten efficiënt te organiseren zodat anderen optimaal kunnen presteren, samen te werken met diverse stakeholders en bij te dragen aan procesverbetering, dan is dit de perfecte functie voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je volop contact met bewoners en weet je hen allemaal te bereiken voor afspraken. Terwijl je de planning in goede banen leidt, zorg je ervoor dat alles voor de onderzoeken soepel verloopt.
Op een minder leuke werkdag heb je te maken met onvriendelijke bewoners die niet willen meewerken en ben je druk met het opvragen van technische tekeningen bij de gemeente. Dit kan frustrerend en tijdrovend zijn.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Afspraken met bewoners maken
- Plattegronden en technische tekeningen opvragen
- Lunch
- Projectenlijst bijwerken
- Projectarchieven bijwerken
- Planning maken
-
- Hoogwerker vergunning aanvragen
- Overleg met projectleider
- Agenda van adviseurs bijwerken
- Lunch
- Rapportages voorbereiden
- Planning maken
-
- Roostervrije dag
-
- Afspraken met bewoners maken
- Projectdossier finaliseren
- Lunch
- Administratie verwerken
- Recent afgerond project bespreken
- Planning maken
-
- Roostervrije dag
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.
Werken bij TriaCon
TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
• Bouw & Vastgoed
• Duurzaamheid & Onderzoek
• Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
• Beheer & Onderhoud
• Opleiding en training
Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.
- Hoofdkantoor in Zwolle en Rosmalen
- 37 medewerkers
- 30% / 70%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Representatief
- Hybride werken is mogelijk