Wat is vereist?
- Afgeronde hbo-opleiding richting Bouwkunde of Technische Bedrijfskunde
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
- Aantoonbare leidinggevende ervaring
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Collega's kunnen coachen en motiveren
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
- Goed kunnen plannen en organiseren
- Commercieel ingesteld en eigenaarschap kunnen vertonen
- Verantwoordelijk, resultaatgericht en een goed aanpassingsvermogen
Wat krijg je?
- €3.500 - €6.000 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
- 32 tot 40-urige werkweek
- 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
- Mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen
- Leaseauto, laptop, telefoon en pensioenregeling
- Brutovergoeding van €60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 5% Opstellen en bijhouden van begroting/jaarplan
- 10% Administratie en facturatie
- 10% Functionerings-, beoordelings- en ontwikkelgesprekken
- 20% Collega's binnen vakgroep aansturen
- 15% Contact met opdrachtgevers
- 10% Processen optimaliseren
- 30% Inhoudelijke werk t.b.v. projecten
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Teamleider Bouw & Vastgoed bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de vakgroep Bouw & Vastgoed. Deze vakgroep voert in opdracht van vastgoedeigenaren, woningcorporaties, beheerders en uitvoerende partijen diverse onderhouds-, renovatie- en nieuwbouwprojecten uit. Het team zorgt ervoor dat deze projecten worden voorbereidt, begeleidt en/of worden opgeleverd.
In de rol van Teamleider stel je een jaarplan op en zorg je dat de hierin opgenomen plannen door de vakgroep worden gerealiseerd. Dit doe je door Projectleiders en het team te ondersteunen bij de planning en coördinatie van verschillende projecten, maar ook door zelf inhoudelijk als Projectmanager mee te werken aan de uitvoering hiervan. Als Projectmanager ben je vooral verantwoordelijk voor de initiatieffase van projecten en voer je bijvoorbeeld haalbaarheidsonderzoeken en variantenstudies voor nieuwbouw en renovatie uit.
Daarnaast draag je actief bij aan de groei en ontwikkeling van de teamleden uit je vakgroep. Zo coach en motiveer je het team tijdens de uitvoering van hun werkzaamheden en voer je op individueel niveau functionerings-, beoordelings- en ontwikkelgesprekken. Verder onderhoud je het contact met bestaande en nieuwe opdrachtgevers en zorg je ervoor dat de facturatie en administratie van de vakgroep en de projecten op orde is. Zodoende streef je naar een prettige werksfeer waarbij het welzijn van de collega's voor jou erg belangrijk is.
Je geeft leiding aan de vakgroep Bouw & Vastgoed, een groeiend team dat bestaat uit meerdere Projectmanagers, Projectleiders, Projectondersteuners, Kwaliteitsbewakers en Stagiaires. Daarnaast heb je contact met Teamleiders van andere vakgroepen en de directie.
Als je het leuk vindt om leiding te geven aan een team en bij diverse projecten betrokken te zijn, en je het een uitdaging vindt dat je jouw planning regelmatig moet aanpassen om het overzicht te kunnen behouden, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je inspirerende gesprekken met opdrachtgevers en teamleden. Deze gesprekken gaan bijvoorbeeld over een lopend project, het verbeteren van een proces of hoe je iemand ergens bij kunt helpen.
Tijdens een matige werkdag ben je voornamelijk bezig met het bijwerken van de administratie, de planning, de verantwoording van uren en de facturen. Hoewel dit misschien minder leuk is om te doen, is het wel belangrijk dat dit goed bijgehouden wordt.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Weekopstart
- Overleg met vakgroep
- Mails lezen en beantwoorden
- Voortgangsgesprek met Stagiair
- Meeting met opdrachtgever
- Factureren en administratie bijwerken
-
- Lunch
- Projectwerk uitvoeren
- Mails lezen en beantwoorden
- Reistijd
- Meeting met Projectleider
- Meeting met nieuwe opdrachtgever
- Reistijd
- Functioneringsgesprekken voeren
-
- Lunch
- Projectwerk uitvoeren
- Bellen met opdrachtgever
- Administratie bijwerken
- Werken aan jaarplan
- Procesoptimalisaties uitwerken
-
- Lunch
- Overleg met directie
- Administratie
- Mails lezen en beantwoorden
- Projectvoortgang monitoren
- Planning aanpassen
- Projectwerk uitvoeren
-
- Gezamenlijke lunch
- Borrel
- POP-gesprekken met teamleden
- Factureren en administratie bijwerken
- Meeting met Projectleider
- Mails lezen en beantwoorden
- Projectvoortgang monitoren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.
Werken bij TriaCon
TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
• Bouw & Vastgoed
• Duurzaamheid & Onderzoek
• Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
• Beheer & Onderhoud
• Opleiding en training
Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.
- Hoofdkantoor in Zwolle en Rosmalen
- 37 medewerkers
- 30% / 70%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Representatief
- Hybride werken is mogelijk