Wat is vereist?
- Mbo+/hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
- Aantoonbare ervaring in sociale projectbegeleiding, bewonerscommunicatie of participatie
- Ervaring met bouw-, renovatie- of vastgoedprojecten
- Je beweegt makkelijk tussen uiteenlopende belangen en organisatieniveaus
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent empathisch, initiatiefrijk, communiceert duidelijk en werkt graag samen
- Je bent commercieel, verantwoordelijk, resultaatgericht en wendbaar
Wat krijg je?
- €2.450 - €5.050 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 40-urige werkweek
- 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
- Trainings- en opleidingsmogelijkheden
- Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
- Laptop, telefoon en pensioenregeling
- Brutovergoeding van €60 op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 15% Werkvoorbereiding
- 20% Warme opnames uitvoeren
- 40% Warme opnames uitwerken
- 15% Externe overleg
- 10% Interne overleg
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Marit Weijers
HR-Adviseur
Vacature
Als Sociaal Projectbegeleider bij TriaCon begeleid je bouw- en renovatietrajecten van begin tot eind. Dit doe je met name door het uitvoeren van warme opnames, waarbij je woningen bezoekt en de voorkeuren van bewoners in kaart brengt. De input die je krijgt van de bewoners en opdrachtgever vertaal je naar duidelijke acties binnen het projectteam. Je bent de verbinder tussen bewoners, opdrachtgevers, (keten)partners en projectteams. Door middel van duidelijke interne en externe communicatie zorg je ervoor dat projecten soepel verlopen en creëer je vertrouwen en begrip onder belanghebbenden. Zo zorg je voor echte samenwerking en maatschappelijke meerwaarde.
De functie vraagt om een goede dosis flexibiliteit. Je weet prioriteiten te stellen in een dynamische werkomgeving, schakelt snel bij onverwachte situaties of calamiteiten en behoudt daarbij het overzicht. Je vindt het prettig om te werken in een rol met veel afwisseling, waarin geen dag hetzelfde is en je continu inspeelt op wat er op dat moment nodig is.
Binnen deze functie vervul je veel taken. Zo bereid je brieven voor en neem je contact op met bewoners om afspraken in te plannen voor warme opnames. Je bereidt de warme opnames voor, voert deze bij de bewoners thuis uit en documenteert je bevindingen. Na afloop werk je je bevindingen verder uit, informeer je de opdrachtgever of projectleider over bijzonderheden en deel je de opname met de bewoner, zowel per post als per e-mail. Vervolgens bewaak je de voortgang van de werkzaamheden tijdens het project. Ook komt het soms voor dat je, in overleg met de projectleider, een vervolgprocedure in gang moet zetten, omdat een bewoner niet wilt meewerken.
Je komt te werken in de afdeling KVGM, samen met ongeveer twintig collega's. Binnen het team heeft iedereen een eigen specialisme, waaronder bijvoorbeeld asbest, binnenmilieu of brandveiligheid.
Als je een sociale en empathische professional bent die mensen weet te verbinden en tegelijkertijd oog heeft voor de belangen van de opdrachtgever, dan is dit de baan voor jou.
Werkweek
Een leuke dag begint met afwisselende werkzaamheden: je voert een warme opname uit bij een bewoner en boekt zichtbare voortgang binnen het project voor de opdrachtgever..
Op een minder leuke dag werkt een bewoner niet helemaal mee. Je voert een lastig gesprek en gaat vervolgens samen op zoek naar een passende oplossing.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Voorbeeld weekagenda
- Brieven voorbereiden
- Warme opname voorbereiden
- Lunch
- Warme opname uitvoeren bij bewoner thuis
- Opname uitwerken
- Overleg met ketenpartner over voortgang project
-
- Warme opname uitvoeren bij bewoner thuis
- Overleg met Projectleider
- Lunch
- Opname uitwerken
- Warme opname uitvoeren bij bewoner thuis
- Warme opnames voorbereiden
-
- Opname uitwerken
- Warme opname uitvoeren bij bewoner thuis
- Lunch
- Voortgang projecten nalopen en informeren waar nodig
- Wekelijks voortgangsoverleg
-
- Brieven voorbereiden en nieuwe afspraken inplannen
- Warme opname uitvoeren bij bewoner thuis
- Overleg met Projectleider over vervolgprocedure
- Lunch
- Opname uitwerken
- Voortgang werkzaamheden bij ketenpartners bewaken
-
- Warme opname voorbereiden
- Warme opnames uitvoeren bij bewoner thuis
- Lunch
- Opname uitwerken
- Brieven voorbereiden
- Borrel
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.
Werken bij TriaCon
TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
- Bouw & Beheer
- Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
- Opleiding en training
- Detachering
Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.
- Hoofdkantoor in Zwolle
- 37 medewerkers
- 30% / 70%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Representatief
- Hybride werken is mogelijk
