Wat is vereist?
- Hbo/wo werk- en denkniveau en een bouwkundige achtergrond door opleiding of ervaring
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
- Kostendeskundigheid
- Je kunt verschillende gesprekstechnieken toepassen en heldere verslagen, rapportages en offertes schrijven
- Ervaring met adviseren, bij voorkeur van corporaties en (semi-)overheidsinstellingen
- Ervaring met nieuwbouw/renovatie en complexe bouwkundige- en verduurzamingsvraagstukken
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Oplossingsgericht, zelfstandig en initiatiefrijk
- In het bezit van rijbewijs B en bereid om projecten door heel Nederland op te pakken
Wat krijg je?
- €4.350 - €7.600 bruto p/m o.b.v. 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 40-urige werkweek
- 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
- Trainings- en opleidingsmogelijkheden
- Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
- Laptop, telefoon en pensioenregeling
- Brutovergoeding van €60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 20% Afspraak met opdrachtgevers
- 20% Administratie verwerken
- 10% Intern overleg
- 40% Projectmanagement uitvoeren
- 10% Cursus geven bij interesse
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Marit Weijers
HR-Adviseur
Vacature
Als Projectmanager Bouw & Vastgoed bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor het succesvol leiden van diverse projecten, vanaf de initiatieffase en het ontwerp tot en met de uitvoering en oplevering. Je stelt projectdoelstellingen op en definieert de projectomschrijving, waarbij je ook een programma van eisen ontwikkelt. In samenwerking met het projectteam zorg je voor het opstellen van een gedetailleerd projectplan en het uitvoeren van massastudies, exploitatieberekeningen en budgetbepalingen. Tijdens het project ben je het aanspreekpunt voor de opdrachtgever en andere belanghebbenden, waarbij je regelmatig rapporteert over de voortgang en het projectbudget. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van offertes, contracten met externe partijen en de administratieve afhandeling via AFAS.
Je werkt nauw samen met projectleiders, adviseurs en specialisten, waarbij je operationeel leiding geeft aan het projectteam. Het is dan ook belangrijk dat je de teamleden effectief aanstuurt en zorgt voor een goede rol- en taakverdeling, zodat iedereen zijn of haar verantwoordelijkheden begrijpt. Daarnaast evalueer je na de projectafsluiting samen met het team en de opdrachtgever de behaalde resultaten, zodat jullie inzichten kunnen opdoen voor toekomstige projecten.
Je komt te werken in een team binnen de afdeling Bouw & Beheer, bestaande uit professionals die gepassioneerd zijn over hun vakgebied. Samen met je collega’s, waaronder projectleiders en adviseurs, ga je elke dag de uitdaging aan om kwalitatief hoogstaande projecten te realiseren.
Als je het leuk vindt om projecten te ontwikkelen en te realiseren waar andere partijen op vastlopen, dan is dit de perfecte functie voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je 's ochtends een voortgangsoverleg met de opdrachtgever of geef je een cursus. In de middag overleg je met het projectteam en werk je verder aan de optopping van een zorgcomplex.
Op een minder leuke werkdag heb je veel tijd besteed aan het bijhouden van de administratie. Daarnaast kost het verwerken van wijzigingen in contractstukken je veel energie en zorgt het voor frustratie.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Voortgangsoverleg met de opdrachtgever
- Projectdoelstellingen en projectdefinitie voor een nieuw project opstellen
- Netwerkgesprekken met collega’s
- Lunch
- Overleg met het projectteam over de voortgang van lopende projecten
- Budgetbepalingen en rapportages opstellen
-
- Lunch
- Contact onderhouden met potentiële opdrachtgevers en afspraken plannen
- Voorstellen en offertes schrijven
- Selectiedocumenten en contracten opstellen
- Communiceren met belanghebbenden over de voortgang van projecten
-
- Lunch
- Intern overleg over taakverdeling binnen het projectteam
- Recent afgerond project met het team evalueren
- In- en externe ontwikkelingen monitoren
- Administratie en verslaglegging van projectvoortgangen
- Projectarchieven en documentatie bijwerken
-
- Lunch
- Urenverantwoording en financiële afronding in AFAS
- Aansturen van projectleiders en toezien op de realisatie van afspraken
- Presentatie voor de opdrachtgever voorbereiden
- Feedbacksessie met teamleden over verbeterpunten
-
- Lunch
- Overleg met de opdrachtgever over toekomstige projecten en uitbreidingen
- Offertes en voorstellen schrijven en indienen
- Tussentijdse evaluatie van projectvoortgang met het team
- Administratie verwerken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.
Werken bij TriaCon
TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
- Bouw & Beheer
- Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
- Opleiding en training
- Detachering
Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.
- Hoofdkantoor in Zwolle
- 37 medewerkers
- 30% / 70%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Representatief
- Hybride werken is mogelijk