Projectleider Kwaliteit Veiligheid Gezondheid en Milieu (KVGM)

Solliciteer nu

Projectleider Kwaliteit Veiligheid Gezondheid en Milieu (KVGM)

TriaCon Zwolle + 1 Locaties

Solliciteer nu

Wat is vereist?

  • Afgeronde bouwkundige mbo- of hbo-opleiding
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring; bij voorkeur aantoonbare kennis van brandveiligheid
  • Ervaring met adviseren van corporaties of (semi-)overheid is een pre
  • Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • In staat om op verschillende niveaus diverse gesprekstechnieken toe te passen
  • In staat om duidelijke verslagen, rapportages en projectplannen te schrijven
  • Analytisch, probleemoplossend, gestructureerd en communicatief vaardig
  • Zelfstandig, initiatiefrijk, klant- en servicegericht
  • In het bezit van rijbewijs B

Wat krijg je?

  • €1.980 - €5.735 bruto p/m op basis van 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
  • Mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen
  • Leaseauto, laptop, telefoon en pensioenregeling
  • Brutovergoeding van €60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
  • Thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 15% Projectadministratie
  • 10% Intern overleg
  • 10% Klantrelaties onderhouden
  • 20% Afspraken met opdrachtgevers
  • 30% Projectplannen en -rapportages uitwerken
  • 15% Telefoontjes en e-mails beantwoorden

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Vacature

Als Projectleider Kwaliteit Veiligheid Gezondheid en Milieu (KVGM) bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor het leiden van projecten met als doel de kwaliteit en veiligheid van woningen en complexen te herstellen en te waarborgen. Je houdt je voornamelijk bezig met brandveiligheidsprojecten, maar soms leid je ook projecten gericht op andere veiligheidsthema’s, zoals asbest of loden leidingen.

Zodra een opdrachtgever een probleem meldt op het gebied van (brand)veiligheid, zet jij een project op om dit op te lossen. Je gaat in gesprek met de opdrachtgever en laat een onderzoek uitvoeren door je collega, zodat je weet wat er gedaan moet worden om het complex aan de geldende veiligheids- en kwaliteitseisen te laten voldoen. Vervolgens stel je een projectplan op, waarbij je rekening houdt met de beschikbare en benodigde tijd, het budget en de afgesproken kwaliteit. Tijdens de uitvoering monitor je of het project volgens regelgeving wordt gerealiseerd. Ook zie je toe op een correcte oplevering en nazorg. Tot slot zorg je dat de documentatie op orde is en het projectdossier gesloten kan worden.

Je bent werkzaam in de Vakgroep KVGM, dat bestaat uit een Projectassistent, drie Projectleiders en negen Adviseurs. De vakgroep wordt aangestuurd door een Teamleider, die tevens je leidinggevende is.

Als je het leuk vindt om leiding te geven aan verschillende projecten tegelijkertijd, en je het een uitdaging vindt om daarbij zo snel en goed mogelijk urgente veiligheidsproblemen te verhelpen, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Projectleider Kwaliteit Veiligheid Gezondheid en Milieu (KVGM)

Op een leuke werkdag word je gebeld door een opdrachtgever, die een urgent probleem heeft. Je gaat in gesprek met de opdrachtgever en zet het probleem om in een uitdaging die jij niet uit de weg gaat.

Op een mindere werkdag blijkt dat een aantal projecten niet goed verlopen, omdat betrokken partijen zich niet aan de planning houden. Tijdens een vergadering kaart je dit probleem aan en zet je dit recht.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00

Voorbeeld uit de praktijk

Een opdrachtgever laat je weten dat hun pand volgens het bevoegd gezag niet voldoet aan de huidige brandveiligheidseisen. Wat doe je?

Je gaat met de opdrachtgever om de tafel en maakt samen een plan van aanpak om het pand brandveilig te maken. Ook zorg je ervoor dat het pand onderzocht wordt door een van je collega’s, zodat je aan de hand van zijn of haar informatie een goed inzicht krijgt in de gebreken van het pand. Daarna ga je in gesprek met een Aannemer en begeleid je het offertetraject. Het projectplan - inclusief kostenplaatje - bespreek je met de opdrachtgever. Zodra er akkoord wordt gegeven op jouw plan, organiseer jij een bouwvergadering om het project met alle betrokken interne en externe partijen in werking te zetten.

Tijdens het project zorg je ervoor dat dit volgens afspraken uitgevoerd wordt, waarbij je controleert of er aan de kwaliteitseisen wordt voldaan. Ook zorg je voor een goede oplevering, nazorg en correcte documentatie van de werkzaamheden. Zodoende maak je het dossier volledig en in orde en kun je aan de opdrachtgever laten zien dat het pand aantoonbaar brandveilig is.

Groeipad

Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.

Junior Projectleider
Projectleider (kleine projecten)
Projectleider (grote projecten)
Senior Projectleider

Werken bij TriaCon

TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
• Bouw & Vastgoed
• Duurzaamheid & Onderzoek
• Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
• Beheer & Onderhoud
• Opleiding en training

Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.

  • Hoofdkantoor in Zwolle en Rosmalen
  • 37 medewerkers
  • 30% / 70%
  • Gem. leeftijd 38 jaar
  • Representatief
  • Hybride werken is mogelijk

Collega's

Foto van medewerker Gerben van der Lugt
Foto van medewerker Hessel van Hout
Foto van medewerker Eline Bovendorp
Foto van medewerker Coen Bremer
Foto van medewerker Leo Knikhuis
Foto van medewerker Patrick van Rijssen
Foto van medewerker Inge Zikken
Foto van medewerker Yannick Wiegers

Gerben van der Lugt (54) - Senior Adviseur Brandveiligheid

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na zestien jaar op de afdeling risicobeheersing van brandweer Flevoland gewerkt te hebben, wilde ik wel eens aan de spreekwoordelijke andere kant van de tafel zitten. TriaCon bood mij die kans en om samen met een jong team van specialisten te werken is een zegen.

Wat was je vorige baan?
Specialist brandpreventie - Brandweer Flevoland

Wat doe je in je vrije tijd?
Constructief klussen, geluidstechniek en racefietsen. En als ik genoeg tijd heb: reizen.

Hessel van Hout (26) - Junior Projectleider bij Beheer & Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Een jong, sterk groeiend bedrijf waar elke dag anders is. De dag beginnen en nog niet volledig weten wat er komen gaat, dat maakt mijn dagen zo leuk!

Wat was je vorige baan?
Bouwkundig adviseur - CED

Wat doe je in je vrije tijd?
Volleybal, genieten van het weer, geld uitgeven

Eline Bovendorp (24) - Projectassistent Beheer & Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij TriaCon begonnen als stagiair Management Assistent. Na deze stage werd mij gevraagd of ik wou blijven als projectassistent voor de vakgroep Beheer & Onderhoud. Omdat ik het tijdens mijn stage al erg naar mijn zin had, hoefde ik hier niet lang over na te denken.

Wat was je vorige baan?
Bezorger

Wat doe je in je vrije tijd?
Reizen, koken en op het terras zitten

Coen Bremer (44) - Adviseur KVGM

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een asbestinventarisatiebureau en alleen betrokken bij asbestprojecten. Ik zag de vacature via LinkedIn en kende TriaCon nog uit mijn functie als manager bij een ander asbestinventarisatie bureau en dacht gelijk dat is een uitdagende baan met mogelijkheden om te groeien op diverse gebieden en zo mijn kennis te verbreden en mijn jaren lange ervaring te delen met collega's. Na mijn eerste gesprek was gelijk duidelijk dat dit bedrijf goed bij mij past vanwege de persoonlijke benadering en hoe er naar de mens gekeken wordt en er samen gekeken wordt naar wat er bij je past qua werkzaamheden.

Wat was je vorige baan?
Manager asbestinventarisaties- Invenco

Wat doe je in je vrije tijd?
Gravelbiken, hardlopen, wandelen

Leo Knikhuis (62) - Projectleider/Adviseur KVGM

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor werkte ik bij een onderzoeksbureau. Daar heb ik veel ervaring in asbestonderzoek opgedaan. Toevallig kwam ik een keer met de huidige Directeur in gesprek en de diversiteit aan werkzaamheden sprak me direct aan. Immers mijn eigen expertise delen met medewerkers van vooral woningcoöperaties en daarnaast ook nog door het hele land trainingen verzorgen. Dit is tot nu toe nog steeds een mooie uitdaging.

Wat was je vorige baan?
Projectmanager - ACMAA B.V.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen en gravelbiken.

Patrick van Rijssen (24) - Inspecteur/Adviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij de Albert Heijn en ik had net mijn opleiding Middenkaderfunctionaris Bouw afgerond. Ik kreeg een bericht van Marit op Indeed en toen ik op gesprek kwam en de werkzaamheden duidelijk werden leek mij dit een mooie uitdaging.

Wat was je vorige baan?
Afdelingsleider - Albert Heijn.

Wat doe je in je vrije tijd?
Film kijken of een terrasje pakken.

Inge Zikken (58) - Officemanager - afdeling Bedrijfsondersteuning

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na heel lang bij een woningcorporatie gewerkt te hebben was ik toe aan een nieuwe uitdaging. De vacature van TriaCon sprak me meteen aan. Dit was precies wat ik zocht! Gelukkig hebben we elkaar gevonden en werk ik hier met veel plezier.

Wat was je vorige baan?
Managementassistent bij een woningcorporatie.

Wat doe je in je vrije tijd?
Tennis, padel, lezen en tuinieren

Yannick Wiegers (26) - Beheer en Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik heb mijn vierde jaar stage gelopen bij Triacon. Ik had het zo naar mijn zin dat ik er voor gekozen heb om hier te blijven na mijn opleiding.

Wat heb je gestudeerd?
Middenkader functionaris bouwkunde aan het Deltion college te Zwolle

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ga graag naar de sportschool of ga lekker stappen in het weekend met mijn vrienden.

Interessante baan?

Solliciteer nu
Terug naar boven