Wat is vereist?
- Afgeronde bouwkundige mbo- of hbo-opleiding
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring; bij voorkeur aantoonbare kennis van brandveiligheid
- Ervaring met adviseren van corporaties of (semi-)overheid is een pre
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- In staat om op verschillende niveaus diverse gesprekstechnieken toe te passen
- In staat om duidelijke verslagen, rapportages en projectplannen te schrijven
- Analytisch, probleemoplossend, gestructureerd en communicatief vaardig
- Zelfstandig, initiatiefrijk, klant- en servicegericht
- In het bezit van rijbewijs B
Wat krijg je?
- €1.980 - €5.735 bruto p/m op basis van 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
- Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
- 32 tot 40-urige werkweek
- 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
- Mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen
- Leaseauto, laptop, telefoon en pensioenregeling
- Brutovergoeding van €60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 15% Projectadministratie
- 10% Intern overleg
- 10% Klantrelaties onderhouden
- 20% Afspraken met opdrachtgevers
- 30% Projectplannen en -rapportages uitwerken
- 15% Telefoontjes en e-mails beantwoorden
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Projectleider Kwaliteit Veiligheid Gezondheid en Milieu (KVGM) bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor het leiden van projecten met als doel de kwaliteit en veiligheid van woningen en complexen te herstellen en te waarborgen. Je houdt je voornamelijk bezig met brandveiligheidsprojecten, maar soms leid je ook projecten gericht op andere veiligheidsthema’s, zoals asbest of loden leidingen.
Zodra een opdrachtgever een probleem meldt op het gebied van (brand)veiligheid, zet jij een project op om dit op te lossen. Je gaat in gesprek met de opdrachtgever en laat een onderzoek uitvoeren door je collega, zodat je weet wat er gedaan moet worden om het complex aan de geldende veiligheids- en kwaliteitseisen te laten voldoen. Vervolgens stel je een projectplan op, waarbij je rekening houdt met de beschikbare en benodigde tijd, het budget en de afgesproken kwaliteit. Tijdens de uitvoering monitor je of het project volgens regelgeving wordt gerealiseerd. Ook zie je toe op een correcte oplevering en nazorg. Tot slot zorg je dat de documentatie op orde is en het projectdossier gesloten kan worden.
Je bent werkzaam in de Vakgroep KVGM, dat bestaat uit een Projectassistent, drie Projectleiders en negen Adviseurs. De vakgroep wordt aangestuurd door een Teamleider, die tevens je leidinggevende is.
Als je het leuk vindt om leiding te geven aan verschillende projecten tegelijkertijd, en je het een uitdaging vindt om daarbij zo snel en goed mogelijk urgente veiligheidsproblemen te verhelpen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag word je gebeld door een opdrachtgever, die een urgent probleem heeft. Je gaat in gesprek met de opdrachtgever en zet het probleem om in een uitdaging die jij niet uit de weg gaat.
Op een mindere werkdag blijkt dat een aantal projecten niet goed verlopen, omdat betrokken partijen zich niet aan de planning houden. Tijdens een vergadering kaart je dit probleem aan en zet je dit recht.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Gesprek met leidinggevende
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Projectrapportage opstellen
- Bellen met opdrachtgever
- Gesprek met Aannemer
- Projectplan opstellen
-
- Periodieke intervisie
- Lunch
- Projectplan opstellen
- Mails lezen en beantwoorden
- Projectplan opstellen
- Online gesprek met opdrachtgever
- Projectoverleg
-
- Reistijd naar opdrachtgever
- Wooncomplex onderzoeken
- Lunch
- Gesprek met opdrachtgever
- Reistijd
- Gesprek met opdrachtgever
- Reistijd naar huis
-
- Projectplan opstellen
- Lunch
- Reistijd
- Projectoplevering
- Gesprek met opdrachtgever
- Reistijd naar huis
- Reistijd
- Bellen met opdrachtgever
-
- Brandveiligheidsoverleg
- Lunch
- Projectrapportage opstellen
- Administratie
- Mails lezen en beantwoorden
- Bellen met opdrachtgever
- Bouwvergadering
- Mails lezen en beantwoorden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.
Werken bij TriaCon
TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
• Bouw & Vastgoed
• Duurzaamheid & Onderzoek
• Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
• Beheer & Onderhoud
• Opleiding en training
Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.
- Hoofdkantoor in Zwolle en Rosmalen
- 37 medewerkers
- 30% / 70%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Representatief
- Hybride werken is mogelijk