Projectleider KVGM

Vacature gesloten

Projectleider KVGM

TriaCon Zwolle

Wat is vereist?

  • Afgeronde bouwkundige mbo- of hbo-opleiding
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring met adviseren van corporaties of (semi-)overheid is een pre
  • Je kunt op verschillende niveaus effectief communiceren en je schrijft heldere verslagen, rapportages en projectplannen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je bent commercieel, klantgericht, wendbaar, neemt verantwoordelijkheid en je streeft naar gezamenlijk resultaat
  • In het bezit van rijbewijs B

Wat krijg je?

  • €1.980 - €5.735 bruto p/m o.b.v. een 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
  • Mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen
  • Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
  • Leaseauto, laptop, telefoon, brutovergoeding van € 60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband), pensioenregeling en thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 20% Afspraken met opdrachtgevers
  • 15% Acquisitie en voorbespreking van projecten
  • 25% Projectsturing en tijdens de uitvoering begeleiden
  • 10% Administratie verwerken
  • 15% Offertes schrijven
  • 15% Factureren
Powered by Spielwork

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Foto van contactpersoon Marit Weijers

Vacature

Als Projectleider KVGM bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van uiteenlopende projecten, van de eerste offerte tot en met de facturatie. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat de gestelde doelen worden behaald. In samenwerking met de opdrachtgever coördineer je de planning, houd je de voortgang nauwlettend in de gaten en stuur je bij waar nodig. Daarnaast werk je nauw samen met interne Adviseurs en de Projectassistent om ervoor te zorgen dat alle aspecten van het project goed afgestemd zijn.

In deze functie onderhoud je ook extern contact met Projectleiders en Opzichters van de opdrachtgever om te zorgen dat de communicatie helder blijft en alle partijen op één lijn zitten. Daarbij draag je de verantwoordelijkheid voor het naleven van kwaliteits-, veiligheids-, gezondheids- en milieunormen (KVGM) binnen de projecten en neem je beslissingen om problemen effectief op te lossen. Door de brede verantwoordelijkheid ben je bij elk project betrokken, van de opstartfase tot en met de oplevering.

Je komt te werken in een team bestaande uit één Projectassistent, vier Projectleiders, tien Adviseurs en een Teamleider. Samenwerken is een belangrijk onderdeel van je rol, waarbij je kunt rekenen op de ondersteuning en expertise van je collega’s.

Als je het leuk vindt om afwisseling te hebben, veel telefonisch contact te onderhouden en je energie haalt uit het managen van verschillende projecten, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Projectleider KVGM

Op een leuke werkdag overleg je 's ochtends lopende projecten en werk je deze bij. 's Middags stel je een offerte op en rond je de facturatie af.

Op een minder leuke werkdag heb je de hele dag alleen maar overleggen. Hierdoor kom je niet toe aan je andere taken en blijft het werk liggen.

  • 06:00
  • 07:00
  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
    • Afspraak met opdrachtgever
    • Acquisitie en voorbespreking van projecten
    • Lunch
    • Projecten sturen en begeleiden
    • Administratie verwerken
    • Offertes schrijven
    • Lunch
    • Tussentijdse evaluatie van projecten
    • Plannen van Adviseurs
    • Projecten sturen en begeleiden
    • Afspraak met opdrachtgever
    • Factureren
    • Projecten sturen en begeleiden
    • Administratie verwerken
    • Lunch
    • Plannen van Adviseurs
    • Offertes schrijven
    • Administratie verwerken
    • Projecten sturen en begeleiden

Voorbeeld uit de praktijk

De opdrachtgever belt voor een onderzoek dat met spoed uitgevoerd moet worden. Echter, de agenda zit vol voor de komende week en daarnaast is er een hoogwerker nodig. Voor het gebruik van een hoogwerker moet een vergunning worden aangevraagd, wat zes dagen duurt. Een spoedaanvraag is helaas niet mogelijk. Hoe los je dit op?

De projectleider heeft in de agenda gekeken welk project verschoven kan worden. Hierdoor kan het spoedadres al de volgende dag ingepland worden. Aangezien de vergunning voor de hoogwerker niet tijdig afgegeven kon worden, heeft de projectleider in overleg met de opdrachtgever besloten om het onderzoek eerst zonder hoogwerker uit te voeren. Op deze manier kunnen alvast diverse zaken worden uitgesloten en wordt het vervolgonderzoek ingepland zodra de vergunning voor de hoogwerker binnen is.

Groeipad

Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.

Junior Projectleider
Medior Projectleider
Senior Projectleider

Werken bij TriaCon

TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
• Bouw & Vastgoed
• Duurzaamheid & Onderzoek
• Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
• Beheer & Onderhoud
• Opleiding en training

Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.

  • Hoofdkantoor in Zwolle en Rosmalen
  • 37 medewerkers
  • 30% / 70%
  • Gem. leeftijd 38 jaar
  • Representatief
  • Hybride werken is mogelijk

Collega's

Foto van medewerker Gerben van der Lugt
Foto van medewerker Hessel van Hout
Foto van medewerker Eline Bovendorp
Foto van medewerker Coen Bremer
Foto van medewerker Leo Knikhuis
Foto van medewerker Patrick van Rijssen
Foto van medewerker Inge Zikken
Foto van medewerker Yannick Wiegers

Gerben van der Lugt (54) - Senior Adviseur Brandveiligheid

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na zestien jaar op de afdeling risicobeheersing van brandweer Flevoland gewerkt te hebben, wilde ik wel eens aan de spreekwoordelijke andere kant van de tafel zitten. TriaCon bood mij die kans en om samen met een jong team van specialisten te werken is een zegen.

Wat was je vorige baan?
Specialist brandpreventie - Brandweer Flevoland

Wat doe je in je vrije tijd?
Constructief klussen, geluidstechniek en racefietsen. En als ik genoeg tijd heb: reizen.

Hessel van Hout (27) - Junior Projectleider bij Beheer & Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Een jong, sterk groeiend bedrijf waar elke dag anders is. De dag beginnen en nog niet volledig weten wat er komen gaat, dat maakt mijn dagen zo leuk!

Wat was je vorige baan?
Bouwkundig adviseur - CED

Wat doe je in je vrije tijd?
Volleybal, genieten van het weer, geld uitgeven

Eline Bovendorp (24) - Projectassistent Beheer & Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij TriaCon begonnen als stagiair Management Assistent. Na deze stage werd mij gevraagd of ik wou blijven als projectassistent voor de vakgroep Beheer & Onderhoud. Omdat ik het tijdens mijn stage al erg naar mijn zin had, hoefde ik hier niet lang over na te denken.

Wat was je vorige baan?
Bezorger

Wat doe je in je vrije tijd?
Reizen, koken en op het terras zitten

Coen Bremer (45) - Adviseur KVGM

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een asbestinventarisatiebureau en alleen betrokken bij asbestprojecten. Ik zag de vacature via LinkedIn en kende TriaCon nog uit mijn functie als manager bij een ander asbestinventarisatie bureau en dacht gelijk dat is een uitdagende baan met mogelijkheden om te groeien op diverse gebieden en zo mijn kennis te verbreden en mijn jaren lange ervaring te delen met collega's. Na mijn eerste gesprek was gelijk duidelijk dat dit bedrijf goed bij mij past vanwege de persoonlijke benadering en hoe er naar de mens gekeken wordt en er samen gekeken wordt naar wat er bij je past qua werkzaamheden.

Wat was je vorige baan?
Manager asbestinventarisaties- Invenco

Wat doe je in je vrije tijd?
Gravelbiken, hardlopen, wandelen

Leo Knikhuis (62) - Projectleider/Adviseur KVGM

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor werkte ik bij een onderzoeksbureau. Daar heb ik veel ervaring in asbestonderzoek opgedaan. Toevallig kwam ik een keer met de huidige Directeur in gesprek en de diversiteit aan werkzaamheden sprak me direct aan. Immers mijn eigen expertise delen met medewerkers van vooral woningcoöperaties en daarnaast ook nog door het hele land trainingen verzorgen. Dit is tot nu toe nog steeds een mooie uitdaging.

Wat was je vorige baan?
Projectmanager - ACMAA B.V.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen en gravelbiken.

Patrick van Rijssen (25) - Inspecteur/Adviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij de Albert Heijn en ik had net mijn opleiding Middenkaderfunctionaris Bouw afgerond. Ik kreeg een bericht van Marit op Indeed en toen ik op gesprek kwam en de werkzaamheden duidelijk werden leek mij dit een mooie uitdaging.

Wat was je vorige baan?
Afdelingsleider - Albert Heijn.

Wat doe je in je vrije tijd?
Film kijken of een terrasje pakken.

Inge Zikken (58) - Officemanager - afdeling Bedrijfsondersteuning

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na heel lang bij een woningcorporatie gewerkt te hebben was ik toe aan een nieuwe uitdaging. De vacature van TriaCon sprak me meteen aan. Dit was precies wat ik zocht! Gelukkig hebben we elkaar gevonden en werk ik hier met veel plezier.

Wat was je vorige baan?
Managementassistent bij een woningcorporatie.

Wat doe je in je vrije tijd?
Tennis, padel, lezen en tuinieren

Yannick Wiegers (26) - Beheer en Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik heb mijn vierde jaar stage gelopen bij Triacon. Ik had het zo naar mijn zin dat ik er voor gekozen heb om hier te blijven na mijn opleiding.

Wat heb je gestudeerd?
Middenkader functionaris bouwkunde aan het Deltion college te Zwolle

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ga graag naar de sportschool of ga lekker stappen in het weekend met mijn vrienden.

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven