Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau en een bouwkundige achtergrond door opleiding of ervaring
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie of reeds werkzaam als junior projectleider en toe aan je volgende carrièrestap
- In staat om op verschillende niveaus diverse gesprekstechnieken toe te passen
- Duidelijke verslagen, rapportages en offertes kunnen schrijven
- Ervaring met adviseren, bij voorkeur van corporaties en (semi-)overheidsinstellingen
- Ervaring met nieuwbouw/renovatie en complexe bouwkundige-, en verduurzamingsvraagstukken
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Oplossingsgericht, zelfstandig en initiatiefrijk
- In het bezit van rijbewijs B en bereid om projecten door heel Nederland op te pakken
Wat krijg je?
- €1.980 - €5.735 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
- 32 tot 40-urige werkweek
- 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
- Mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen
- Leaseauto, laptop, telefoon en pensioenregeling
- Brutovergoeding van €60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 60% Project leiden op bouwlocatie
- 20% Rapportages en verslagen uitwerken
- 10% Stagiaire(s) begeleiden
- 5% Intern overleg
- 5% Facturatie en offertes opstellen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Projectleider Bouw & Vastgoed bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige uitvoering van een bouwkundig project. Dit kunnen zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten zijn die TriaCon uitvoert voor vastgoedeigenaren door heel Nederland. Je werkt aan meerdere projecten tegelijk, die verschillen in grootte en complexiteit. De ene keer ben je bij het hele project betrokken, de andere keer stap je op een later moment in, bijvoorbeeld tijdens de uitvoeringsfase.
Voorafgaand aan een project ga je in gesprek met de opdrachtgever. Je brengt de wensen en verwachtingen in kaart en laat zien wat jullie kunnen bieden. Deze informatie verwerk je in een offerte die na akkoord vanuit de opdrachtgever omgezet wordt in een opdracht.
Wanneer het project van start gaat, houd je de voortgang en het budget goed in de gaten. Je bent de voorzitter in bouwvergaderingen, hebt regelmatig contact met opdrachtgevers en schrijft rapportages omtrent de kwaliteitstoetsing op de bouw. Wanneer een project opgeleverd wordt, ben je verantwoordelijk voor het aanleveren van het opleverdossier.
Je bent onderdeel van de vakgroep Bouw & Vastgoed, dat bestaat uit een Teamleider, Projectleider en veelal een stagiair(e). Als je het leuk vindt, begeleid je de stagiair(e). Dit doe je door hem of haar uitleg te geven terwijl ze met je meeloopt. Ook kan een stagiair(e) uitvoerende taken van je overnemen.
Als je oplossingsgericht en besluitvaardig bent, en je het uitdagend vindt dat geen dag hetzelfde is en zaken vaak anders lopen dan gepland, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Jessy Hoekstra
Op een leuke werkdag ben ik aanwezig op de bouwplaats en hangt er een goede sfeer. Geen dag is daar hetzelfde.
Op een mindere werkdag ben ik bezig met administratieve taken. Ik moet offertes opstellen en factureren. Ik ben liever buiten de deur aan het werk, maar deze taken horen er wel bij.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Startoverleg
- Intern projectoverleg
- Factureren
- Mails lezen en beantwoorden
- Verslag uitwerken
- Voortgangsgesprek met stagiair
- Bellen met aannemer
- Administratie bijwerken
-
- Lunch in schaftkeet
- Mails lezen en beantwoorden
- Reistijd naar bouwlocatie
- Overleg met aannemer
- Meer- minderwerk beoordelen
- Project leiden op bouwlocatie
-
- Lunch
- Project leiden op bouwlocatie
- Reistijd
- Rondbellen voor vervangend materiaal
- Project leiden op bouwlocatie
-
- Lunch
- Een-op-een met Teamleider
- Reistijd naar bouwlocatie
- Bouwvergadering
- Kwaliteit toetsen
- Administratie
- Mails lezen en beantwoorden
- Rapportage uitwerken
-
- Gezamenlijke lunch
- Borrel
- Mails lezen en beantwoorden
- Projectvoortgang monitoren
- Reistijd naar kantoor
- Rapportage schrijven omtrent kwaliteitstoetsing
- Meer- minderwerk beoordelen
- Bellen met aannemer
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.
Werken bij TriaCon
TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:
• Bouw & Vastgoed
• Duurzaamheid & Onderzoek
• Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
• Beheer & Onderhoud
• Opleiding en training
Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.
- Hoofdkantoor in Zwolle en Rosmalen
- 37 medewerkers
- 30% / 70%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Representatief
- Hybride werken is mogelijk