Terug

Projectleider Beheer & Onderhoud

Vacature gesloten

Projectleider Beheer & Onderhoud

TriaCon Zwolle

Wat is vereist?

  • Afgeronde bouwkundige mbo- of hbo-opleiding
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring met adviseren van corporaties of (semi-)overheid is een pre
  • Je kunt op verschillende niveaus effectief communiceren en je schrijft heldere verslagen, rapportages en projectplannen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift (niveau B1)
  • Je bent commercieel, klantgericht, wendbaar, neemt verantwoordelijkheid en je streeft naar gezamenlijk resultaat
  • In het bezit van rijbewijs B

Wat krijg je?

  • €2.450 - €6.050 bruto p/m o.b.v. een 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 28 vakantiedagen (+ extra leeftijdsafhankelijke vrije dagen)
  • Mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen
  • Bonussysteem afhankelijk van prestatie en inzet
  • Leaseauto, laptop, telefoon, brutovergoeding van € 60,- op je zorgverzekering (o.b.v. fulltime dienstverband), pensioenregeling en thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 20% Afspraken met opdrachtgevers
  • 15% Acquisitie en voorbespreking van projecten
  • 25% Projectsturing en tijdens de uitvoering begeleiden
  • 10% Administratie verwerken
  • 15% Offertes schrijven
  • 15% Factureren

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Foto van contactpersoon Marit Weijers

Vacature

Als Projectleider Beheer & Onderhoud bij TriaCon ben je verantwoordelijk voor het volledige traject. Van het ophalen van opdrachten tot aan uiteenlopende projecten, van de eerste offerte tot en met de facturatie. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat de gestelde doelen worden behaald. In samenwerking met de opdrachtgever coördineer je de planning, houd je de voortgang nauwlettend in de gaten en stuur je bij waar nodig. Daarnaast werk je nauw samen met interne Specialisten en de Projectassistent om ervoor te zorgen dat alle aspecten van het project goed afgestemd zijn.

In deze functie onderhoud je ook extern contact met Projectleiders en Opzichters van de opdrachtgever (veelal woningcorporaties) om te zorgen dat de communicatie helder blijft en alle partijen op één lijn zitten. Je ben verantwoordelijk voor onder andere de diensten conditiemeting NEN2767, oppervlakteberekening NEN2580 en MeerjarenOnderhoudsPlanningen. Je neemt beslissingen om problemen effectief op te lossen. Door de brede verantwoordelijkheid ben je bij elk project betrokken, van de opstartfase tot en met de oplevering.

Je komt te werken in een team bestaande uit één Projectassistent, vijf Specialisten, een Adviseur, een Projectleider en een Manager. Samenwerken is een belangrijk onderdeel van je rol, waarbij je kunt rekenen op de ondersteuning en expertise van je collega’s. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een gevulde agenda en het afleveren van goede kwaliteit, zowel intern als extern.

Als je het leuk vindt om afwisseling te hebben, veel telefonisch contact te onderhouden en je energie haalt uit het managen van verschillende projecten, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Projectleider Beheer & Onderhoud

Op een leuke werkdag overleg je 's ochtends lopende projecten en werk je deze bij. 's Middags stel je een offerte op en rond je de facturatie af.

Op een minder leuke werkdag heb je de hele dag alleen maar overleggen. Hierdoor kom je niet toe aan je andere taken en blijft het werk liggen.

  • 06:00
  • 07:00
  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
    • Afspraak met opdrachtgever
    • Acquisitie en voorbespreking van projecten
    • Lunch
    • Projecten sturen en begeleiden
    • Administratie verwerken
    • Offertes schrijven
    • Lunch
    • Tussentijdse evaluatie van projecten
    • Plannen van Adviseurs
    • Projecten sturen en begeleiden
    • Afspraak met opdrachtgever
    • Factureren
    • Projecten sturen en begeleiden
    • Administratie verwerken
    • Lunch
    • Plannen van Adviseurs
    • Offertes schrijven
    • Administratie verwerken
    • Projecten sturen en begeleiden

Voorbeeld uit de praktijk

De opdrachtgever belt voor een onderzoek dat met spoed uitgevoerd moet worden. Echter, de agenda zit vol voor de komende week en daarnaast is er een hoogwerker nodig. Voor het gebruik van een hoogwerker moet een vergunning worden aangevraagd, wat zes dagen duurt. Een spoedaanvraag is helaas niet mogelijk. Hoe los je dit op?

De projectleider heeft in de agenda gekeken welk project verschoven kan worden. Hierdoor kan het spoedadres al de volgende dag ingepland worden. Aangezien de vergunning voor de hoogwerker niet tijdig afgegeven kon worden, heeft de projectleider in overleg met de opdrachtgever besloten om het onderzoek eerst zonder hoogwerker uit te voeren. Op deze manier kunnen alvast diverse zaken worden uitgesloten en wordt het vervolgonderzoek ingepland zodra de vergunning voor de hoogwerker binnen is.

Groeipad

Het groeipad binnen TriaCon staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie. Er is budget om (online) cursussen te volgen en omdat je veel samenwerkt met collega’s van alle vakgroepen, krijg je veel mee van verschillende disciplines. Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op, waarbij ook de benodigde trainingen en opleidingen worden benoemd die je nodig hebt om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.

Junior Projectleider
Medior Projectleider
Senior Projectleider

Werken bij TriaCon

TriaCon is opgericht in 2007 en is al jaren een vertrouwde naam in de bouw en vastgoedsector. Het bedrijf ondersteunt diverse opdrachtgevers, variërend van vastgoedeigenaren zoals woningcorporaties en zorginstellingen tot makelaars, ontwikkelende aannemers, uitvoerende- en onderhoudsbedrijven en overheden. TriaCon helpt opdrachtgevers bij het realiseren van wensen en het oplossen van vraagstukken op het gebied van:

  • Bouw & Beheer
  • Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu (KVGM)
  • Opleiding en training
  • Detachering

Staat jouw vacature er niet tussen maar heb je wel interesse om bij TriaCon te werken of stage te lopen, stuur dan een open sollicitatie naar werken@triacon.nl.

  • Hoofdkantoor in Zwolle  
  • 37 medewerkers
  • 30% / 70%
  • Gem. leeftijd 38 jaar
  • Representatief
  • Hybride werken is mogelijk

Collega's

Foto van medewerker Bas Bouterse
Foto van medewerker Silvan Jordens
Foto van medewerker Coen Bremer
Foto van medewerker Arjen Nieuwenhuis
Foto van medewerker Dillon Kromodihardjo
Foto van medewerker Inge Zikken
Foto van medewerker Nick Abidy
Foto van medewerker Leo Knikhuis
Foto van medewerker Jaap van Leeuwen

Bas Bouterse - Projectleider Bouw & Vastgoed

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na 13 jaar als zelfstandige, en alles zelf moest opzoeken en beoordelen zonder collega's. Is TriaCon voor mij de perfecte oplossing. Veel kennis en kunde aanwezig binnen TriaCon. De mogelijkheid om met collega's te sparren. En de werkzaamheden zijn zeer divers. Geen dag is het zelfde.

Wat was je vorige baan?
Eigenaar Bouterse Engineering

Wat doe je in je vrije tijd?
Met mijn kinderen op het hockeyveld.

Silvan Jordens - Specialist Beheer & Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Binnen dit bedrijf ben ik begonnen als stagiair en had ik het zo erg naar mijn zin, dat ik fulltime in dienst ben getreden.

Wat was je vorige baan?
Albert Heijn Verkoopklaar dienstmedewerker (oftewel vakkenvuller).

Wat doe je in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd ga ik graag naar de sportschool, doe ik aan hardlopen en zit ik op badminton. Ook spreek ik graag met vrienden af.

Coen Bremer - Adviseur Integrale Veiligheid

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Voordat ik hier kwam werken was ik werkzaam in de asbestbranche. Na 20 jaar alleen gefocust op asbest, wilde ik mezelf uitdagen om mezelf verder te ontwikkelen. Via LinkedIn kwam ik de functie tegen, ik kende TriaCon al als partij aan tafel bij een gezamenlijke klant. Ik werd gelijk benaderd om op gesprek te komen en de klik was er gelijk van beide kanten.

Wat was je vorige baan?
Manager Asbestinventarisaties

Wat doe je in je vrije tijd?
Fietsen met de mountainbike en gravelbike, padellen en wandelen.

Arjen Nieuwenhuis - Specialist Beheer & Onderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik was opzoek naar meer uitdaging in mijn werk en ik heb dit bij TriaCon gevonden. Ik heb nu veel variatie en uitdaging in mijn werk.

Wat was je vorige baan?
Bouwkundig adviseur - CED

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen of mountainbiken

Dillon Kromodihardjo - Projectleider Brandveiligheid

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij dit bedrijf gaan werken omdat ik tijdens mijn afstudeerstage al een goed gevoel kreeg bij de organisatie. Ik heb toen aan een aantal toffe projecten mogen werken en merkte dar de werksfeer en de mensen goed bij mij passen. Na mijn studie kreeg ik een baan aangeboden, en omdat het zo goed klikte, was de keuze snel gemaakt.

Wat was je vorige baan?
Adviseur KVGM | TriaCon

Wat doe je in je vrije tijd?
Tijd doorbrengen met familie en vrienden

Inge Zikken - Officemedewerker

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik was op zoek naar een baan waar ik veel verschillende taken en uitdagingen voorgelegd zou krijgen. Toen ik de vacaturetekst zag dacht ik "dit is het". Gelukkig is het uitgekomen: mijn werk heeft veel afwisseling en verantwoordelijkheid. Ik ben er blij mee!

Wat was je vorige baan?
Managementassistent bij een woningcorporatie

Wat doe je in je vrije tijd?
Tennis/padel, lezen, op vakantie gaan

Nick Abidy - Manager KVGM

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Al vanaf mijn studie werk ik bij TriaCon. Een bedrijf waar groei, ontwikkeling en uitdaging erg belangrijk is. Ik ben begonnen als adviseur en inmiddels doorgeroeid naar manager. Een mooie ontwikkeling waarin ik veel ruimte krijg voor eigen ideeën.

Wat was je vorige baan?
Studie

Wat doe je in je vrije tijd?
Klussen en dagjes weg met het gezin.

Leo Knikhuis - Projectleider Integrale Veiligheid

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij ACMAA, welke gespecialiseerd is in asbestonderzoek. Daardoor kwam ik vaak in contact met TriaCon. Ik zag het als een uitdaging om met mijn opgedane kennis bij TriaCon te worden ingezet bij specialistische onderzoeksvragen.

Wat was je vorige baan?
Senior Adviseur-ACMAA

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen en gravelbiken

Jaap van Leeuwen - Adviseur Binnenmilieu

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik was in mijn loopbaan aan een nieuwe stap toe. Via een detacheringsbureau kwam ik in contact met TriaCon bv. TriaCon kon mijn ambitie gestalte geven in een nieuwe functie en daarnaast sprak de organisatie mij zeer aan. Een knoop doorhakken was eenvoudig in dit geval.

Wat was je vorige baan?
Projectleider Asbest saneringen

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten, tuinieren, zingen en nog veel meer

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven